S'ha publicat l'edició 2019 de l'U-Ranking

La UPC manté el lideratge estatal en Innovació i Desenvolupament Tecnològic

L'U-Ranking, elaborat per l’Ivie, amb la col·laboració de la Fundación BBVA, vol crear un conjunt d’indicadors sintètics amb els que analitzar l’activitat del sistema universitari estatal. Els indicadors es distribueixen en tres grans dimensions: Docència, Recerca i Innovació i Desenvolupament Tecnològic. Cada dimensió, al seu torn, es desagrega en quatre àmbits: Recursos, Producció, Qualitat i Internacionalització.

U-Ranking ofereix dos tipus de classificacions. La primera, que anomenen simplement U-Ranking, ordena les universitats segons el seu rendiment. La segona, anomenada U-Ranking Volum, classifica les universitats segons el seu volum de resultats.

A l’edició 2019 la UPC és la segonsa universitat estatal més productiva a Innovació i Desenvolupament Tecnològic i en Docència.

Es pot consultar la informació completa seguint el següent enllaç.