Vés al contingut (premeu Retorn)

S'ha publicat l'edició 2020 de l'U-Ranking

La UPC co-lidera la dimensió de docència del rànquing de rendiment

L'U-Ranking analitza l’activitat del sistema universitari espanyol a partir d’una bateria d’indicadors sobre docència, recerca i innovació i desenvolupament tecnològic. Si bé altres anys facilitaven les llistes desagregades en aquestes tres dimensions, enguany han integrat les dues últimes en una única que anomenen recerca i innovació.

U-Ranking publica dos tipus de classificacions: 1) l’anomenada amb el nom genèric, U-Ranking, que ordena les universitats pel seu rendiment, i 2) l’U-Ranking Volum, que ho fa a partir dels resultats de convertir els valors relatius en absoluts.

Pel que fa als rànquings de rendiment, la UPC puja al segon lloc al rànquing global, lloc que comparteix amb Carlos III, la UAB i la UPV, co-lidera la dimensió de docència amb altres set universitats, i es col·loca en 3r. lloc en la dimensió de recerca i innovació.

Properament es podrà consultar l'edició actualitzada tot seguint aquest enllaç.