Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Notícies / S'ha publicat l'edició 2021 de l'U-Ranking

S'ha publicat l'edició 2021 de l'U-Ranking

La UPC es col·loca en el primer rang d'universitats amb el millor rendiment estatal

L'U-Ranking analitza l’activitat del sistema universitari espanyol a partir d’una bateria d’indicadors sobre docència, recerca i innovació. Si bé altres anys facilitaven les llistes desagregades en aquestes tres dimensions, d'ençà de l'edició passada que han integrat les dues últimes en una única dimensió.

U-Ranking publica dos tipus de classificacions: 1) l’anomenada amb el nom genèric, U-Ranking, que ordena les universitats pel seu rendiment, i 2) l’U-Ranking Volum, que ho fa a partir dels resultats de convertir els valors relatius en absoluts.

Pel que fa als rànquings de rendiment, la UPC puja al primer rang al rànquing global, lloc que comparteix amb Carlos III, i la UPF,

Pot consultar-se l'edició actualitzada tot seguint aquest enllaç.