S'ha publicat l'edició 2023 del ranking CYD

La UPC continua liderant l'àmbit de Transferència del Coneixement a nivell estatal, colidera el de Contribució al Desenvolupament Territorial, i es troba entre les tres primeres en Orientació Internacional

La Fundación CYD elabora un conjunt de classificacions a partir de l'anàlisi d'una bateria d'indicadors agrupats en cinc grans àrees: Ensenyament i aprenentatge, Recerca, Transferència del Coneixement, Orientació Internacional i Desenvolupament Regional.

Per a cada indicador, el rànquing posiciona les institucions en tres grups de rendiment relatiu: alt, mig i baix.

A l'edició 2023 la UPC ha actualitzat les dades a nivell global d'institució i en l'àmbit de Ciències de la Terra.

A nivell global d'institució, les dimensions en les que la UPC obté millors resultats són Transferència del Coneixement, Contribució al Desenvolupament Territorial i Internacionalització, sent en el primer cas la universitat líder de l'àmbit estatal.

Així mateix, la UPC es troba també entre les tres millors universitats estatals en Ciències de la Terra.

Es pot consultar directament la web del ranking seguint aquest enllaç https://www.rankingcyd.org/

Es pot obtenir informació específica sobre la UPC, d'aquesta i anteriors edicions, a través d'aquest altre enllaç.

Finalment, es pot accedir a la nota de premsa publicada per la Fundación CYD seguint aquest darrer enllaç.