S'ha publicat l'edició 2022 d'U-Multirank

A nivell global d'institució, els punts forts de la UPC es trobarien en Transferència del Coneixement i Compromís amb el Territori, segons U-Multirank

S’ha publicat l’edició 2022 d’U-Multirank, una iniciativa de la Comissió Europea per oferir una visió multidimensional de les universitats a partir de l’anàlisi d’una sèrie d’indicadors agrupats en cinc dimensions: Ensenyament i Aprenentatge, Recerca, Transferència del Coneixement, Orientació Internacional i Compromís amb el Territori.

Els resultats d’U-Multirank s’ofereixen classificant cada indicador en un determinat grup de rendiment. A: Molt bo, B: Bo, C: Promig, D: Per sota del promig i E: Feble. Els editors consideren que no existeixen raons metodològiques que justifiquin la creació d'un indicador de síntesi a partir del qual classificar les universitats, de manera que existeixen tantes llistes com indicadors i variables seleccionades.

Pot consultar-se directament el rànquing seguint aquest enllaç https://www.umultirank.org/

Pot obtenir-se informació específica sobre els resultats de la UPC seguint aquest altre.