Vés al contingut (premeu Retorn)

S'ha publicat l'edició 2020 d'U-Multirank

Els punts forts de la UPC es trobarien en l'àmbit de compromís amb el territori.

S’ha publicat l’edició 2020 d’U-Multirank, una iniciativa de la Comissió Europea per oferir una visió multidimensional de les universitats a partir de l’anàlisi d’una sèrie d’indicadors agrupats en cinc dimensions: Ensenyament i Aprenentatge, Recerca, Transferència del Coneixement, Orientació Internacional i en Compromís amb el Territori.

Els resultats d’U-Multirank s’ofereixen classificant cada indicador en un determinat grup de rendiment. 1/A: Molt bo, 2/B: Bo, 3/C: Promig, 4/D: Per sota del promig i 5/E: Feble. Els editors consideren que no existeixen raons metodològiques que justifiquin la creació d'un indicador de síntesi a partir del qual classificar les universitats.

D'acord amb els resultats d'aquesta edició, els millors resultats de la UPC es trobarien en l'àmbit de compromís amb el territori.

Pot consultar-se directament el rànquing seguint aquest enllaç https://www.umultirank.org/

Pot obtenir-se informació específica sobre els resultats de la UPC seguint aquest altre.