S'ha actualitzat l'edició 2024 del Scimago Institutions Rankings

La UPC lidera el panorama universitari estatal en Arquitectura, en Edificació i Construcció i en Matemàtiques

El Scimago Institutions Rankings (SIR) analitza vint indicadors agrupats en tres grans blocs: Recerca, Innovació i Impacte Social.

El SIR analitza institucions que pertanyen a cinc sectors diferents: governamental, salut, universitats, empresa privada i entitats sense ànim de lucre. Els resultats es poden filtrar tenint en compte tots els sectors, o bé només un.

La UPC es col·loca en quaranta-nou classificacions, i si es té en compte el sector que li és propi, el d'universitats, ho fa com a primera d'Espanya  en Arquitectura, en Edificació i Construcció, i en Matemàtiques. En Edificació i Construcció lidera també l'àmbit iberoamericà.

Pot ampliar-se informació consultant el perfil de la UPC publicat a la web del rànquing, seguint aquest enllaç.

Pot consultar-se la nova edició actualitzada en aquest mateix Observatori, a través d'aquest altre enllaç