Vés al contingut (premeu Retorn)

S'ha publicat l'edició 2021 del Scimago Institutions Rankings

La UPC lidera el panorama universitari estatal i iberoamericà en Enginyeria, en Ciències de la Computació i en Matemàtiques

El Scimago Institutions Rankings (SIR) analitza disset indicadors agrupats en tres grans blocs: Recerca, Innovació i Impacte Social.

L'edició 2021 és la primera en què, a més dels resultats a nivell global d’institució, els editors faciliten també dades per a tota una selecció de camps i disciplines.

El SIR analitza institucions que pertanyen a cinc sectors diferents: governamental, salut, universitats, empresa privada i entitats sense ànim de lucre. Els resultats es poden filtrar tenint en compte tots els sectors, o bé només un.

Si es té en compte el sector que li és propi, el d'universitats, la UPC es col·loca com a primera d'Espanya i d'Iberoamèrica en Enginyeria, en Ciències de la Computació i en Matemàtiques.

La institució es classifica també en catorze àrees temàtiques més, entre les quals com la 2a universitat de l'estat en Energia i en Ciències de la Terra.

Pot ampliar-se informació consultant el perfil de la UPC publicat a la web del rànquing, seguint aquest enllaç.

Pot consultar-se la nova edició actualitzada en aquest mateix Observatori, a través d'aquest altre enllaç