Vés al contingut (premeu Retorn)

S'han començat a actualitzar els THE WUR by Subject, 2022

La UPC lidera el panorama politècnic espanyol en Ciències de la Computació i en Ciències Físiques, i el co-lidera en Ciències de la Vida i en Enginyeria i Tecnologia

S'han començat a actualitzar els THE World University Rankings by Subject, 2022, uns rànquings que analitzen tretze indicadors de cinc grans àmbits: Citacions, Ensenyament, Innovació, Internacionalització i Recerca. Si bé els editors mantenen els mateixos indicadors que pel THE World University Rankings, varien els pesos ponderats que els hi atorguen.

A l'edició 2022, la UPC s'ha col·locat en el rang 301-400 a nivell mundial en Ciències de la Computació i en Ciències de la Vida.

Es poden consultar els resultats publicats fins la data tot seguint aquest enllaç.