La UPC al Ranking CYD, edició 2023

A l'edició 2023, la UPC ha participat al Ranking CYD tant a nivell global d'institució com en l'àmbit de Ciències de la Terra, l'únic dels que  s'actualitzava que es corresponia amb l'oferta docent de la UPC.

Si es tenen en compte el número d'indicadors amb nivell de rendiment més alt, a nivell global d'institució, la UPC lidera el panorama estatal  en la dimensió de Transferència del Coneixement, el co-lidera en Contribució al Desenvolupament Territorial, i es troba entre les tres universitats més ben posicionades en Orientació Internacional.

En el cas de Ciències de la Terra, es col·loca entre les tres millors universitats de l'estat.

• A nivell global d'institució, la UPC ha obtingut les valoracions per indicador que es poden consultar seguint aquest enllaç
  • Pel que fa a l'àmbit de Ciències de la Terra, es pot accedir als resultats per indicador seguint altre enllaç