S’ha publicat l’edició 2023 del THE Impact Rankings

La UPC es col·loca entre les 50 millors universitats del món en l’ODS13 Acció climàtica

El THE Impact Rankings avalua l’impacte de les universitats a partir de la seva contribució als Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’ONU (ODS).

Per a participar-hi, les institucions han de facilitar informació de l’ODS17 Aliances pels objectius, i d’un mínim de tres ODS més,. A l'edicó 2023, la UPC ha facilitat informació addicional de l'ODS 3, Salut i Benestar,  l'ODS 7 Energia neta i assequible, l'ODS 9 Indústria, innovació i infraestructures, l'ODS 13 Acció climàtica, l'ODS 16 Pau, Justícia i institucions sòlides.

El rànquing publica dos tipus de llistes: 1) una de global, calculada a partir dels resultats de l’ODS17, més els tres objectius addicionals en què s'hagi obtingut millors resultats i, 2) una llista per ODS, amb les universitats que hi han participat.

La UPC es col·loca en el lloc 38 del món en l’ODS13 Acció climàtica.

Podeu consultar més informació, seguiu aquest enllaç.