Ja es pot consultar la gravació a la sessió formativa: "Producció científica, reputació i posicionament de la UPC en els rànquings universitaris", a la intranet Banc de Coneixements

Trenta-tres persones del PAS de la UPC participen en aquesta sessió formativa

Com a part de l'oferta formativa per al PAS organitzada pel Servei de Desenvolupament Professional de la UPC, els dies 4 i 9 de febrer de 2021 s'ha impartit en format online l'activitat "Producció científica, reputació i posicionament de la UPC en els rànquings universitaris".  L'activitat es va estructurar en quatre mòduls temàtics:

1) Els rànquings universitaris.

2) Social Media en la investigació.

3) La visibilitat de la producció científica.

4) Les xarxes socials de la UPC com a instrument de difusió i projecció de la producció científica.

Podeu consultar més informació seguint aquest enllaç.

Si sou personal de la UPC, podeu accedir als documents i a la gravació de les ponències a través d'aquest enllaç a la intranet institucional Banc de Coneixements.