Sessió formativa al PAS: Producció científica, reputació i posicionament de la UPC en els rànquings universitaris

En el marc de l’oferta formativa per al PAS 2021 organitzada pel  Servei de Desenvolupament Professional de la UPC,  i mantenint presents els objectius del  Pla d’actuacions  de la UPC 2018-2021,  i del Pla d’Internacionalització de la UPC 2017-2021 entre els quals es troba el de millorar les posicions de la UPC als rànquings universitaris, s’ha portat a terme en format online la sessió “Producció científica, reputació i posicionament de la UPC en els rànquings universitaris”.

• Dates: 4 i 9 de febrer de 2021
  • Lloc: Online
  • Organitzat per: Servei de Desenvolupament Professional - Universitat Politècnica de Catalunya

Es pot consultar el programa de l'activitat seguint aquest enllaç.

Podeu consultar tant la documentació de suport com la gravació de les ponències a la intranet institucional Banc de Coneixements de la UPC.