S'ha actualitzat l'edició 2024 del QS World University Rankings by Subject

La UPC es col·loca entre les 30 millors del món en Arquitectura (lloc 26), i entre les 40 millors en Història de l'Art (21-40) i en Enginyeria Civil (40).

Els QS World University Rankings by Subject publiquen els resultats de les institucions en un conjunt de camps i disciplines a partir de l'anàlisi de cinc indicadors en la recerca i la reputació institucional.

A l'edició 2024 la UPC es col·loca al lloc 82 del món en el camp d'Enginyeria i Tecnologia i obté els millors resultats a nivell mundial en les disciplines d'Arquitectura (26), d'Història de l'Art (21-40) i d'Enginyeria Civil i Estructural (40) .

Es pot consultar l'actualització del rànquing a l'Observatori de Rànquings de la UPC clicant aquest enllaç.