Vés al contingut (premeu Retorn)

S'ha publicat l'edició 2021 del QS World University Rankings by Subject

La UPC es col·loca entre les 20 millors del món en Arquitectura (20), entre les 30 millors en Enginyeria Civil (29) i entre les 50 millors en Enginyeria de Telecomunicacions, Elèctrica i Electrònica (46)

El QS World University Rankings by Subject puntúa els resultats de les institucions en cinc camps i quaranta-sis disciplines. Per fer-ho analitza quatre indicadors centrats en dos grans àmbits, recerca (Citacions per document i Índex-H) i reputació (Enquesta de reputació a acadèmics i Enquesta de reputació a ocupadors).

En la nova edició publicada el 3 de març a la nit, la UPC manté el  lideratge estatal en Enginyeria i Tecnologia, on puja al lloc 67 de tot el món iobté els millors resultats a nivell mundial en les disciplines d'Arquitectura (20), Enginyeria Civil i Estructural (29) i Enginyeria de Telecomunicacions, Elèctrica i Electrònica (46).

Es pot consultar la notícia publicada seguint aquest enllaç

Es pot consultar l'actualització del rànquing en aquest Observatori seguint aquest altre enllaç.