Vés al contingut (premeu Retorn)

Pràctiques en una empresa a l'estranger

- www.erasmusintern.org
    (Plataforma desenvolupada per l'Erasmus Student Network (ESN), on buscar ofertes de pràctiques Erasmus+.
    Les Agències Nacionals Erasmus+ dels països que participen en el programa Erasmus+ s'han posat d'acord en utilitzar-la; per publicar-hi les ofertes que els hi arriben. Anteriorment d'aquestes ofertes de pràctiques se'n feia difusió per e-mail a les universitats.
    A més, els estudiants podran també registrar-se en la plataforma www.erasmusintern.org
    com a sol·licitants.
    (*): Nota-- Consulta a la Sotsdirecció de Relacions Internacionals de la teva escola/facultat UPC, quins serien els requisits per poder fer una estada de pràctiques Erasmus+ a l'estranger.)

- Programa Erasmus+_pràctiques (Erasmus-pràctiques a l'estranger)

- Beques Faro
    (programa de beques per a estudiants de darrers cursos d'universitats espanyoles que volen fer pràctiques en empreses a l'estranger)

- Portal Practicaerasmus.es