Pràctiques en una empresa a l'estranger

- www.erasmusintern.org
    (Plataforma desenvolupada per l'Erasmus Student Network (ESN), on buscar ofertes de pràctiques Erasmus+.
    Les Agències Nacionals Erasmus+ dels països que participen en el programa Erasmus+ s'han posat d'acord en utilitzar-la; per publicar-hi les ofertes que els hi arriben. Anteriorment d'aquestes ofertes de pràctiques se'n feia difusió per e-mail a les universitats.
    A més, els estudiants podran també registrar-se en la plataforma www.erasmusintern.org
    com a sol·licitants.
    (*): Nota-- Consulta a la Sotsdirecció de Relacions Internacionals de la teva escola/facultat UPC, quins serien els requisits per poder fer una estada de pràctiques Erasmus+ a l'estranger.)

- Informació general del programa Erasmus+_pràctiques (web de la Unió Europea sobre Erasmus+ pràctiques a l'estranger)

Consulta amb la Sotsdirecció de Relacions Internacionals de la teva escola/facultat UPC, sobre la possibilitat de fer una estada Erasmus+ pràctiques, i quines serien les condicions. Tingues en compte, que tot i que les pràctiques siguin a l'estranger, s'ha de respectar la normativa de pràctiques del centre.

(Important: A la UPC, la normativa no permet que estudiants titulats facin pràctiques.)

Per obtenir informació sobre la convocatòria d'ajuts Erasmus-pràctiques (un cop ja saps quina pràctica faràs, i on, i has tramitat la documentació corresponent), consulta el web del Servei de Gestió Acadèmica UPC, i presenta la teva sol·licitud.

- Portal Practicaerasmus.es
    (Beques Erasmus-pràctiques a Europa per a estudiants UPC, a través del consorci amb Universia)

- Programa Vulcanus
    (programa de la Unió Europea per fer pràctiques en empreses al Japó)