Beca corresponsal Erasmus a Flandes, 2023/2024

L'Oficina de Turisme de Bèlgica: Flandes i Brussel·les organitza el projecte Corresponsal Erasmus en Flandes per mitjà del qual 12 estudiants espanyols compartiran les seves experiències, suggeriments o fotografies de la seva estada a través del blog: www.erasmusenflandes.com i les xarxes socials com Facebook, Flickr i You Tube.

L'objectiu del blog és informar i motivar a la gent per viatjar a Flandes, a través de les vivències d'un Corresponsal espanyol in situ.

Premis ofertats

Turisme de Bèlgica: Flandes i Brusel·les ofereix:

• una beca de 3.000 euros a cadascun dels estudiants que exercirà de corresponsal durant 5 mesos
  • una beca de 1.200 euros als estudiants que seran corresponsals durant els 2 mesos d'estiu.
Si marxes d'intercanvi Erasmus+ a Flandes el proper quatrimestre, potser t'interessa aprofitar aquesta oportunitat!

Convocatòria

Les condicions per presentar-se a la convocatòria les trobareu a corresponsal Erasmus en Flandes.

Termini

El termini de presentació de candidatures finalitzarà el 9 de juliol de 2023 a les 23:59h.