Curs d'estiu "Summer Camp in MCUT" (Taipei, Taiwan)

24/05/2024

La Ming Chi University of Techology (MCUT) presenta el seu cus d'estiu Summer Camp MCUT 2024, on podràs participar en el curs de mandarí i cultura, descobrir Taiwan i compartir experiències amb altres participants del curs d'estiu.

Dates del curs

Del 2 al 14 d'agost del 2024.

New Taipei city, Taiwan.

Criteris bàsics d'eligibilitat

- Persones majors de 18 anys

- Estudiants matriculats a la UPC

- Estudiants amb nacionalitat no xinesa

- Amb interès per aprendre mandarí i conèixer la cultura

Condicions econòmiques

- El curs no tindrà cost i serà gratuït per un total de màxim TRES estudiants de la UPC

- Les persones participants en el curs hauran de cobrir elles mateixes les despeses de viatge, allotjament, manutenció i altres despeses de l'estada.

Més informació

A través d'aquest enllaç pots accedir al fulletó promocional sobre el curs d'estiu MCUT.

Termini de presentació de sol·licituds

Fins al 30 de maig a les 08:00h (a.m.) de 2024.

Com presentar la meva sol·licitud

Les persones interessades hauran d'enviar un e-mail abans del termini indicat a l'adreça:

oficina.mobilitat.internacional@upc.edu

indicant el seu nom i cognoms i DNI, i adjuntant la següent documentació:

• fotocòpia del seu passaport (en vigor);
  • còpia del seu expedient acadèmic de la UPC, extret de l'e-secretaria;
  • certificat de coneixement d'anglès, mínim nivell B2.

Les sol·licituds presentades després d'aquella data i hora no es tindran en compte.
Tampoc es tindran en compte les sol·licituds que s'enviin per altres mitjans o bé directament a MCUT.

Priorització de sol·licituds

Des del Gabinet de Relacions Internacionals UPC es prioritzarà fins a 3 estudiants(es) de la UPC, segons criteri d'excel·lència acadèmica.

Durant la setmana del 3 de juny es publicarà el resultat en aquesta pàgina web i es notificarà a les persones que hagin presentat la seva sol·licitud.

Més informació i consultes

Gabinet de Relacions Internacionals UPC