Unite! Students’ hackathon themed “From post COVID University to inclusive European university”

La UPC, junt amb altres universitats europees, participa en un projecte d'universitat europea anomenat Unite!.

En el marc Unite!, s'ofereix la possibilitat de participar en una Hackathon que tindrà lloc enre el 22 i el 26 de novembre online.

La pandèmia COVID-19 ha canviat completament molts aspectes de la nostra vida. L’objectiu d’aquest hackathon és aprofitar aquesta experiència per tenir un impacte positiu. Per tant, té dos objectius: primer, permetre als estudiants de diferents universitats col·laboradores compartir la seva experiència COVID amb els seus companys i, en segon lloc, donar als estudiants l’oportunitat d’aprofitar la seva experiència COVID per imaginar i co-crear la universitat del futur. Per a això, el hackathon té definits quatre reptes (grans temàtiques) diferents en què centrar-se:

•     Vida estudiantil (vida social)
  •     Noves formes d’aprenentatge
  •     Mobilitat virtual (Eramus) i interculturalitat?
  •     Transformació de campus (campus digital emergent)

Per convertir aquest hackathon en un veritable concurs, hi haurà un premi per a l'equip guanyador i un nombre màxim de participants.
Hi haurà 5 equips, formats per estudiants de cadascuna de les 7 universitats de la universitat europea Unite!.: Grenoble INP, TU Darmstadt, Aalto University, KTH Royal Institute of Technology, Politecnico di Torino, ULisboa i UPC.

Tots els participants seran recompensats amb un open badge, i un pack d'una samarreta i una gorra amb el logo Unite!..
L’equip guanyador viatjarà a l'event "Unite! Dialogue", que tindrà lloc al KTH Institute of Technology (Estocolm, Suècia) al març, per presentar-hi els resultats del Hackathon.

Inscripció

Participació gratuïta. Per participar, cal registrar-se a través d'aquest enllaç.

Termini màxim d’inscripció

15 de novembre.de 2021.

Convocatòria adreçada a

Estudiants de qualsevol nivell d'estudis (Grau, Màster o Doctort) de la UPC. Us animem a partiricpar-hi!

Més informació