Programa d'emprenedoria Santander X Explorer

Obertes les inscripcions a la XVIII edició del programa de pre-incubació Santander X Explorer fins el proper 12/12/2023

Banco Santander llança la XVIII edició del programa de pre-incubació Santander X Explorer, el qual ajuda a validar la teva idea i convertir-la en un negoci sostenible. Es tracta d'un programa d'emprenedoria, que es desenvolupa amb la coordinació del programa Emprèn UPC, oferint formació en línia sobre competències emprenedores amb l'objectiu de transformar les idees en projectes viables.

El programa gratuït finançat per Santander Universidades està obert per a emprenedors de 12 països (Alemanya, Argentina, Brasil, Colòmbia, Xile, Mèxic, EUA, Espanya, Perú, Portugal, Regne Unit i Uruguai), amb una durada de 12 setmanes a realitzar entre el 29 de gener i el 28 d'abril a l'ordre de 8-10 hores setmanals, on els participants reben formació en línia (algunes presencials al centre d'acollida - UPC), sobre sessions de resolució de dubtes amb experts, la interacció en diverses plataformes socials o les talkX en què els participants debaten sobre emprenedoria i mostren les seves idees davant de fundadors d'startups i figures de rellevància internacional.

Les eines a les que accedeixen els participants del programa consisteixen en la formació en línia i presencial amb metodologia “learning by doing”, la validació de les idees de negoci i el desenvolupament de les habilitats necessàries per transformar projectes en solucions viables i sostenibles.

En la passada edició del concurs Explorer 2023, el terrassenc Roger Arnau Bach, amb el seu projecte Zephyr va ser el guanyador d'aquest programa impulsat pel Banc Santander. El guardonat i emprenedor es  ‘alumni’ de la Universitat Politècnica de Catalunya - Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT). El seu projecte Zephyr consisteix en el disseny i impresió en 3D d'un coixí que empra un sofisticat sistema de programari que el diferencia de la seva competència en la seva adaptabilitat, ja que s'ajusta als contorns i necessitats úniques de cada pacient. El disseny pretén prevenir el desenvolupament d'úlceres en aquells pacients que passen hores prolongades en cadira de rodes o estan immobilitzats al llit.

Durant 12 setmanes, podras transformar el teu projecte en una solució que contribueixi a aconseguir els ODS 2030. A més, aquells projectes que completin totes les activitats del programa obtindràn:

• Certificat de participació.
  • Accés exclusiu a la comunitat Santander X.
  • Possibilitat d'accés exclusiu a 100 places per al Santander X Launch de Babson College.

Tens temps per inscriure't a la UPC fins el 12/12/2023. Accedeix al formulari aquí

Pots plantejar qualsevol consulta  a l'email: convocatoria@explorerbyx.org