Acte de celebració dels 25 anys d'esperit emprenedor

Vine a celebrar els 25 anys del programa Innova a la UPC

El proper 16 de novembre a les 19h a la Facultat de Nàutica (Sala Sinibald Mas, Pla de Palau, 18, Barcelona) celebrem els 25 anys d'esperit emprenedor a la UPC. Si ets una de les persones emprenedores vinculades a l'ecosistema d'innovació de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) , esteu convidades a l'acte de celebració del 25è aniversari del programa Innova, unitat d'emprenedoria i innovació de la UPC.

Durant l'acte lliurarem el Premi UPC de Valorització de la Recerca 2023, en les tres modalitats en què s’atorga:

1. Millor projecte de transferència de tecnologia per contracte.
  2. Millor invenció o obra per la seva aplicació al mercat.
  3. Millor empresa de base tecnològica o spin-off.

A l'acte hi seran presents el rector de la UPC, el Sr. Daniel Crespo, i la Directora general de Transferència i Societat del Coneixement del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, la Sra. Làia Arnal

Podeu confirmar la vostra assistència a través d'aquest formulari