Explorer 2022

Si ets estudiant de la UPC, fent el teu TFG o investigant i no saps com portar tot el potencial de la teva feina al món de l'empresa, t'anunciem que ja et pots apuntar a la nova convocatòria del programa d'emprenedoria Explorer. Si ets professor de la UPC, ajuda'ns a fer difusió entre els estudiants del programa. Places limitades! Apunta't abans del 9 de desembre a: https://link.explorerbyx.org/6Lpm

Explorer és un programa de pre-incubació finançat per Santander Universidades i coordinat per CISE que fa més d'11 anys que impulsa el talent de milers de persones, i que ajuda a joves de 18 a 31 anys a experimentar amb l'emprenedoria, a validar si la seva idea de negoci es pot convertir en un projecte sostenible i a adquirir les habilitats transversals necessàries no només per emprendre, sinó també per ser més ocupables i aportar valor a qualsevol organització.

Es tracta d'un complement a tota disciplina universitària, vàlida per a estudiants actuals de grau, postgrau o investigadors/es que desenvolupen noves solucions, però desconeixen com materialitzar-les al món de l'empresa per fer-les arribar al conjunt de la societat.

Durant 12 setmanes (de gener a abril de 2022) i de forma gratuïta, podràs treballar sobre la teva idea de negoci per validar si la pots transformar en un projecte econòmicament sostenible que contribueixi a assolir algun ODS 2030.

La modalitat serà 100% digital per als participants a Argentina, Brasil, Xile, Mèxic i Portugal, mentre que a Espanya serà semipresencial (en funció de l'Explorer Space més proper, amb un Coordinador/a de centre i mentors/es anomenats Xcouts).

Tot això, a través d'un enfocament pràctic i basat en dinàmiques d'aprenentatge social, connectant amb altres Explorers que desenvolupen la seva passió i porten més enllà el que estan aprenent o han après en els estudis universitaris.

Hi ha un incentiu més: els projectes que siguin seleccionats gaudiran d'una setmana a Porto a l'estiu del 2022 amb la resta de Fellows Explorer a l'EIA (European Innovation Academy), un hub d'innovació per a emprenedors d'àmbit global.

Les inscripcions es poden fer en solitari o en equip (fins a 5 persones) al següent enllaç https://link.explorerbyx.org/6Lpm

Places limitades! Apunta't abans del 9 de desembre.