Inscripcions a d-HEALTH Barcelona part-time, programa de formació d’emprenedoria i innovació en tecnologies mèdiques

Encara obertes les inscripcions al d-HEALTH Barcelona part-time de BIOCAT fins el proper 29/02/2024

Biocat té oberta les inscripcions al d·HEALTH Barcelona part-time, programa de formació d’emprenedoria i innovació en tecnologies mèdiques i ‘digital health’. Les inscripcions tancaran el proper 29 de febrer del 2024

Design Health Barcelona (d·HEALTH Barcelona) Part Time és un programa de 8 mesos adreçat a estudiants, investigadors i professionals sanitaris amb ganes de formar-se en innovació en salut, concretament amb perfils de
Llicenciats i Doctors en Ciències de la Salut i de la Vida, Disseny, Enginyeria i Empresa.

El programa, inspirat en la metodologia Biodisseny, creada per la Universitat de Stanford, proporciona les eines necessàries als participants per a desenvolupar una idea de negoci basada en donar una solució a una necessitat mèdica real no satisfeta i ja identificada en una àrea clínica dels sis hospitals de referència de Catalunya.

La majoria de les sessions són en línia, excepte les 2 setmanes d’immersió clínica i algunes reunions que són en format presencial.

Els alumnes s'incorporen a equips multidisciplinars de 3 o 4 persones i reben formació en:

• IDENTIFICAR NECESSITATS NO SATISFETES i filtrar les més prometedores (a través d’una immersió clínica).
  • DISSENYAR I PROTOTIPAR una solució viable que satisfaci les necessitats del pacient.
  • DESENVOLUPAR un model de negoci d'acord amb el mercat.
  • PITCH (defensar) el projecte davant inversors i professionals de l'ecosistema.

Format:

• Part-time. Compatible amb l’activitat laboral o acadèmica. Flexibilitat.
  • Híbrid. Les classes són online (en directe, dos cops per setmana) i es combinen amb una immersió clínica de 2 setmanes a hospitals de referència de Catalunya (és el punt diferencial més important del programa) i 2 meetings a Barcelona.

Preu: €2,000

El programa comença l’11 de març del 2024.

Tota la informació al programa aquí