Jornada: "Can rankings support universities’ quest for excellence?"

Coorganitzada pel vicerectorat de Qualitat i Política Lingüística, el vicerectorat de Recerca i el vicerectorat de Política Internacional, la Jornada ""Can rankings support universities’ quest for excellence?""  s'emmarca dins del Pla UPC Internacional 2023-26.

La Jornada es va dirigir especialment a la comunitat de direccions de centre i departament, i també a les àrees que gestionen qualitat i rànquings, recerca, i internacionals, tant de la UPC com d'altres universitats públiques catalanes.

• Dia: 13 de novembre de 2023
    • Hora: De 9.30 a 14h
    • Lloc: Sala de Juntes del Rectorat de la UPC
    • Aforament limitat, amb inscripció prèvia

L’acte va comptar amb tres ponents, la Dra. Elizabeth Gadd, de la Loughborough University, Chair de l’INORMS Research Evaluation Group, viceChair de Coalition on Advancing Research Assessment CoARA; el Dr. Francesc Xavier Grau, president de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya AQU; i el Sr. Yoran Beldengrün, Consultor sobre Polítiques de Ciència i Innovació a SIRIS Academic.  La jornada finalitzà amb un diàleg entre els ponents, amb participació de les persones assistents.

Podeu consultar el programa complet seguint aquest altre enllaç.