L’SCG assisteix a la Jornada sobre compra i gestió pública d'energia

El passat 13 de novembre, l’SCG va estar present a la Jornada sobre compra i gestió pública d’energia organitzada pel Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya, CSUC, juntament amb Universitats, Centres de Recerca, Parcs Tecnològics i l’Institut Català de la Salut.

La jornada, que va tenir lloc a la FIB, analitzà les causes i conseqüències de l'augment desorbitat dels preus de l'energia de la mà d'experts en transició energètica, gestors i compradors públics.

Inaugurà l'acte el prof. Estanislau Roca, vicerector d'Infraestructures i Arquitectura de la UPC, i el Sr. Miquel Puig, director general del CSUC.

L'auditori estava format majoritàriament per membres de les institucions del grup de compra d'energia del CSUC entre les quals s'hi troba la UPC.