Programa d'idiomes de la UPC

Te'n vas a fer una estada acadèmica a l'estranger i has d'acreditar el coneixement de la llengua en què s'imparteixen els estudis a la universitat de destinació? El Servei de Llengües i Terminologia t’ajuda a preparar-te lingüísticament a través del Programa d’Idiomes de la UPC.

- Cursos d’idiomes

A la UPC s’organitzen cursos d’idiomes de tots els nivells i amb horaris diversos a través de Merit School i UniCor Languages. Es poden fer a qualsevol campus i estan reconeguts amb crèdits ECTS i de lliure elecció, per a l’acreditació de requisits d’idiomes a la UPC i per a la mobilitat.

- Exàmens d’acreditació d’idiomes

A la UPC s’organitzen exàmens per obtenir certificats internacionals vàlids per estudiar a l’estranger, com ara Cambridge ESOL. També s’organitzen proves individuals. Consulta’n el calendari.

- Certificat de llengües de les universitats de Catalunya (CLUC)

Aquest examen d’anglès serveix per obtenir un certificat oficial que acredita els nivells B1, B2.1 i B2.2 del MECR del Consell d'Europa i és vàlid a tots els efectes previstos a la normativa acadèmica.

- Reconeixement de crèdits per idiomes cursats durant la mobilitat

Si fas un curs d’idiomes durant la mobilitat, pots sol·licitar-ne el reconeixement de crèdits, sempre que la llengua sigui alguna de les que figura a la Taula de reconeixement d'idiomes de la UPC i sempre que el certificat compleixi els requisits establerts.

- Practica informal d’anglès

A la UPC s’organitzen activitats de pràctica informal d’anglès i altres idiomes en un context informal per augmentar la capacitat de comprensió i expressió oral.

-Class-Talk

Guia de conversa multilingüe amb arxius de so i frases d'ús habitual a l'aula universitària que et poden ajudar a seguir les classes en anglès.

Tota la informació sobre el Programa d’Idiomes a www.upc.edu/idiomes