Convocatòria d'ajuts Erasmus+ Doctorat 2023-2024, per estades de doctorat

Ets estudiant de Doctorat de la UPC? Vols realitzar una estada a alguna universitat europea aquest curs 2023-2024?

S'ha publicat la convocatòria d'ajuts Erasmus+ Doctorat, per a estudiants de Doctorat de la UPC que realitzin una estada a una institució d'educació superior europea al curs 2023 - 2024.

Entre la documentació a presentar amb la sol·licitud, s'ha d'adjuntar, segons el tipus d'estada: Learning Agreement (estades curtes), o bé Training Agreement (estades llargues).

Així mateix, els estudiants que realitzin una estada de Erasmus+ de Doctorat superior a TRES mesos, també poden sol·licitar l'ajut UPC Menció Internacional de Doctorat. Les persones interessades poden consultar el text de la convocatòria a través d'aquest enllaç.

Més informació i consultes