Convocatòria d'ajuts UPC Menció Internacional de Doctorat

Ets estudiant de doctorat de la UPC? Estàs interessat/da en realitzar una estada internacional de 3 mesos o més, per tal d'obtenir després la Menció Internacional de Doctorat?

S'ha publicat la convocatòria d'ajuts UPC Menció Internacional de Doctorat, per a estudiants de Doctorat de la UPC que realitzin una estada a una institució d'educació superior europea al curs 2023 - 2024.

Aquest ajut està destinat a doctorands(es) UPC que realitzin una estada de Erasmus+ de Doctorat superior a TRES mesos. Les persones interessades poden consultar el text de la convocatòria a través d'aquest enllaç.

Aquesta convocatòria és complementària a la convocatòria d'ajuts Erasmus+ de Doctorat (veure més informació a través d'aquest enllaç) i requereix que els (les) candidats(es) hagin sol·licitat just abans l'ajut Erasmus+ de Doctorat.

Més informació i consultes