Convocatòria d'ajuts MOBINT-MIF 2022-2023 de l'Agaur, per estades de mobilitat internacional

Fas o faràs una mobilitat internacional al 2022-2023?... / (ENG) Are you a UPC student and you are making now or will you make an exchange abroad this academic year 2022-2023? / (CAST)¿Eres estudiante de la UPC y estás haciendo ahora una estancia de intercambio internacional, o vas a hacerla durante este curso 2022-2023?

Consulta aquí el fulletó promocional [PDF]

S'ha publicat al DOGC la RESOLUCIÓ REU/2304/2022, de 15 de juliol, per la qual s'obre la convocatòria d'ajuts a la mobilitat internacional de l'estudiantat amb reconeixement acadèmic i a la mobilitat de l'estudiantat en el marc del Programa de millora i innovació en la formació de mestres de les universitats catalanes per al curs acadèmic 2022-2023 (MOBINT ? MIF) (ref. BDNS 639684). (DOGC  núm.  8714  publicat el  21/07/2022)

Termini de presentació de sol·licituds / Deadline to apply / Plazo de presentación de solicitudes

(CAT) Des del 22 de juliol fins al 15 de setembre de 2022 a les 14:00h (hora local de Barcelona), ambdós inclosos.
(ENG) From July 22nd until September 15th, 2022 at 14:00h (local time in Barcelona), both included.
(CAST) Desde el 22 de julio hasta el 15 de septiembre de 2022 a las 14:00h (hora local de Barcelona), ambos incluidos.

Import dels ajuts / Amount of the grants / Importe de las ayudas

(CAT) 200 euros al mes, màxim 6 mesos (= màxim 1.200euros d'ajut en total per a una estada de sis mesos).
Els estudiants que facin una estada a la regió francesa d'Occitània i obtinguin l'ajut, rebran automàticament un import complementari de 600euros. (És a dir, un total màxim de 1.800euros per una estada de 6 mesos si és una destinació a Occitània.)

(ENG) 200 euros per month, maximum 6 months (= maximum grant of 1,200 euros in total, for a stay of six months).
Students who stay in the French region of Occitania and obtain the grant, they will automatically receive a complement of 600 euros. (That is, a maximum grant of 1,800 euros in total, for a stay of 6 months if the stay is done in the region of Occitania.)

(CAST) 200 euros al mes, máximo 6 meses (= máximo 1.200 euros de ayuda en total para una estancia de seis meses).
Los estudiantes que realicen una estancia en la región francesa de Occitania y obtengan la ayuda, recibirán automáticamente un importe complementario de 600 euros. (Es decir, un total máximo de 1.800euros de ayuda, por una estancia de 6 meses si la estancia se realiza en Occitania.)

Text de la convocatòria i bases reguladores / Texts of the call and reguatory bases / Textos de la convocatoria de becas y de las bases reguladoras

La informació està disponible a partir del 22/07 al web de l'AGAUR (CAT /ENG* /CAST).

Podeu consultar aquí la informació (CAT=català / ENG= English/ CAST=castellano-Spanish):

(Note: * = The English documents or web pages are an automatic Google translation. In case of discrepancy or error of the tool, the valid version is the Catalan one.)

Sobre la documentació que cal presentar en la sol·licitud/ About the documents to submit in the application / Sobre la documentación a aportar en la solicitud

1. (CAT) La sol·licitud junt amb la documentació corresponent s´'ha de presentar online, a la seu electrònica corresponent (veure web de l'AGAUR).
    (ENG) The application, with the corresponding documents, has to be submitted online, in the corresponding portal (see website of AGAUR).
    (CAST) La solicitud, junto con la documentación correspondiente, debe presentarse online, en el portal correspondiente (ver web del AGAUR).

2. (CAT) Un dels documents que cal presentar és l'acreditació de la universitat d'origen (UPC), indicant que l'estudiant realitzarà una mobilitat internacional, amb les dades de l'estudiant /a i la seva estada. Si us plau, segueix les indicacions de Relacions Internacionals de la teva escola/facultat UPC i consulta la teva e-secretaria.
    (ENG) One of the documents to submit is the acceditation of the home university (UPC) that the student goes abroad on exchange, with the corresponding details of the student and his/her stay. Please follow the indications of the International Relations office of your UPC school/faculty and check your e-secretaria
    (CAST) Uno de los documentos que hay que presentar es la acreditación de la universidad de origen (UPC), indicando que el/la estudiante realizará una movilidad internacional, con los datos del/la estudiant e y su estancia. Por favor, sigue las indicaciones de Relaciones Internacionales de tu escuela/facultad UPC y consulta tu e-secretaria.

Més informació / More information / Más información