Ús d'altres recursos gràfics

La normativa visual corporativa no contempla la utilització i/o incorporació d'altres recursos gràfics a la marca de la UPC o marques de les unitats. Segons aquesta normativa, la marca institucional d'una unitat acadèmica o de serveis generals ha de contemplar els següents elements (veure "Normativa de les marques de les unitats"):

a- Símbol o imagotip UPC

b- Logotip de la UPC (part tipogràfica): Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

c- Nom específic de la unitat acadèmica o de serveis generals aprovada per Consell de Govern

Si en algun cas la unitat acadèmica necessita ampliar els elements de comunicació que l'identifiquen amb la utilització d'un altre recurs gràfic ho podrà fer sempre i quan es tingui en compte les següents consideracions:

1- El recurs gràfic dissenyat no ha de contenir cap dels elements que conformen la seva marca institucional, és a dir:

a- Símbol UPC

c- Nom específic de la unitat o centre de recerca complet aprovat per Consell de Govern.

d- Tipografia de la marca UPC: Helvetica Neue Roman o derivades

2- El recurs gràfic no s'ha d'ubicar en relació ni en situació propera a la marca seva marca institucional per evitar que s'entengui que en forma part.

3- Un recurs gràfic mai pot substituir la marca institucional.

4- La utilització d'aquest recurs gràfic en cap cas ha de contradir el manual d'identitat gràfica corporativa.

Per a més informació poseu-vos en contacte amb el Servei de Comunicació i Promoció: demana.upc.edu/sc