Projecció de la UPC a través dels mitjans de comunicació

L'Oficina de Mitjans de Comunicació (OMC) s'encarrega d'informar als mitjans de comunicació i al públic en general sobre l'actualitat institucional, docent i de recerca que genera la UPC, i de gestionar la projecció de la Universitat entre els públics externs i interns.

Què fem:

• Planificar i coordinar accions i campanyes de comunicació a través dels mitjans (conferències de premsa, notes de premsa i gestió d’entrevistes, articles d'opinió i reportatges, entre d’altres) per donar a conèixer l'activitat de la UPC.

• Informar de l'actualitat de la UPC a través de la Sala de premsa, la pàgina principal del web UPC i les xarxes socials (mitjançant els perfils institucionals a Twitter, Facebook, Instagram i YouTube).

• Gestionar les peticions d'informació dels periodistes en temes concrets i en els quals la UPC actua com a font d’informació, i facilitar el contacte amb la comunitat científica de la Universitat. A la Sala de premsa posa a l'abast d'aquest col·lectiu la Guia d'experts i expertes, la subscripció a les notes de premsa i altres recursos.

• Assessorar la comunitat universitària sobre la manera més adequada de difondre externament l'activitat o les iniciatives que es realitzen, a través dels mitjans de comunicació i/o de les xarxes socials. En aquest sentit, s'ofereix als investigadors i les investigadores la Checklist per divulgar la recerca UPC.

Contacte: oficina.mitjans.comunicacio@upc.edu. Tel. 93 401 61 43.