Francesc Solé Parellada, fundador de programa Innova, reconegut per a la Generalitat

Reconegut amb la medalla al treball president Macià 2023

El reconeixement del Govern al professor emèrit de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) Francesc Solé Parellada és pel seu compromís pel treball i per a haver estat pioner en la creació i difusió del coneixement sobre la contribució de la universitat al desenvolupament econòmic i social.

Francesc Solé Parellada va crear, l'any 1998, el programa Innova a la UPC (ara, Servei de Gestió de la Innovació), un programa pioner a Espanya per la seva amplitud i ambició. El propòsit del programa era, i continua sent, donar valor al coneixement creat gràcies a les patents i a la creació d’empreses així com difondre l'esperit emprenedor i d’innovació entre els diferents col·lectius de la Universitat. També va fomentar la creació del Parc Científic i Tecnològic, que es va consolidar amb 16 edificis distribuïts en els diferents campus de la UPC, i més de cent mil metres quadrats d’activitat de recerca i emprenedoria.

Més informació al següent link