Notícies

Juan Hinestoza, professor a la Universitat de Cornell (EE.UU), impartirà una conferència a l’INTEXTER de la UPC sobre l’aplicació de la nanotecnologia per aconseguir fibres multifuncionals. Hinestoza ha dirigit el Projecte Final de Carrera de l’estudianta de l’ETSEIAT Camila Flor, qui defensarà el projecte el mateix dia 13 d’octubre en presència del seu tutor

Nanotecnologia, protecció contra les radiacions ultraviolades, facilitar el control de qualitat tèxtil, evitar la possible coloració dels teixits en el rentat, estudi de noves fibres provinents de recursos anualment renovables, entre d’altres, han centrat l’activitat innovadora, en els darrers quatre anys, d’aquest grup de recerca de l’INTEXTER del Campus de la UPC a Terrassa.