Formulari de sol·licitud per fer al vostre centre el Curs Just Arrived. Català per a estudiants de mobilitat (A1)

La universalització de l’acollida lingüística i cultural de l’estudiantat de mobilitat és un objectiu de la UPC (Pla de llengües i Pla d’internacionalització) i del sistema universitari català (Pla d’enfortiment de la llengua catalana).

Què oferim als centres
  • Un curs de català de nivell A1 per al seu estudiantat de mobilitat.
  • Organitzat per l’SLT i gratuït.
  • 25 hores: 15 hores presencials o telepresencials i 10 hores d’aprenentatge autònom.
  • Part presencial o telepresencial, 2 setmanes: 3 sessions de 2,30 hores.
  • Continguts de llengua i cultura per aprendre expressions bàsiques en català, conèixer les llengües d’ús a la UPC i familiaritzar-se amb l’entorn.
  • Certificat de la UPC, amb possibilitat de reconeixement d’1 ECTS.
  • Organitzat al centre o campus presencialment si hi ha un mínim de 15 participants.

Què demanem als centres
  • Comunicar que volen oferir el curs de català a l’estudiantat de mobilitat del centre, per mitjà d’un formulari de l’SLT que rebran.
  • Fixar l’horari del curs amb l’SLT.
  • Reservar l’aula per dur a terme el curs.
  • Informar l’estudiantat de mobilitat del curs i conduir-lo al formular-hi d’inscripció, utilitzant el pdf i els enllaços al web SLT que rebran.
  • Per fer les 15 hores presencialment, cal un mínim de 15 participants.
  • En cas que hi hagi menys de 15 participants, s’oferirà la modalitat telepresencial, en què s’integraran estudiants de diferents centres.
Formulari
Escriviu una adreça de correu electrònic UPC
Marqueu els períodes en què preferiu fer el curs