Universitats d'estiu i idiomes a l'estranger

Vols fer un curs a l'estranger aquest estiu?... Potser un curs d'idiomes? O bé un curs d'estiu sobre algun tema d'enginyeria, on a més de seguir un tema tècnic, practiques l'anglès o un altre idioma?

Atenció:

Degut a l'alerta sanitària global per COVID-19, moltes universitats han variat la oferta dels seus cursos d'estiu i d'altres els han passat (tots o una part) a format online. Informa't a la web de cada universitat sobre el possible format del curs d'estiu.

En aquest apartat es publiquen les informacions sobre cursos d'estiu de diverses universitats del món, que han fet arribar la seva informació a aquest Gabinet.

Els cursos són molt variats: d'enginyeria, d'economia i business, d'idiomes (anglès, francès, portuguès, etc.), etc.
I a molts llocs.

La informació està ordenada per països de destinació.

(Nota: Aquest Gabinet declina qualsevol responsabilitat respecte a la informació i qualitat dels cursos. Només en fa difusió.)

Per a més informació sobre aquests cursos, si us plau contacta directament amb la coordinació del programa corresponent; directament en la universitat organitzadora.