Convocatòria d’ajuts Erasmus+ KA171 per a estudiants de doctorat a Austràlia (RMIT University)

Aquesta convocatòria es finançarà amb els fons econòmics del projecte Erasmus+ KA171_Projecte 2022-2025.

Es convoquen ajuts per al finançament d’estades dins el programa Erasmus+KA171 a Austràlia.
L’estada tindrà per objectiu el desenvolupament d’activitats docents i de recerca o l’ampliació de coneixements i tècniques al RMIT University.

Característiques dels ajuts
L’estada màxima serà de 6 mesos consecutius, entre l’1/05/2024 i el 30/05/2025.

Correspon a l’estudiant buscar i seleccionar el lloc on realitzarà l’estada, sempre amb l’autorització dels seus responsables (tutor i responsable del programa de Doctorat).

Es poden sol·licitar ajuts amb caràcter retroactiu per a estades ja realitzades si estan dins del període elegible, si els candidats compleixen tots els requisits de la convocatòria i s’aporta la documentació requerida per la convocatòria.

El termini per a la presentació de sol·licituds finalitzarà el 31 de Maig de 2024 a les 23.59 h

La  sol·licitud s’ha de formalitzar a través de l'email: non.european.exchange@upc.edu
Cal adjuntar a la sol·licitud, la següent documentació:
1. Carta d’invitació de la universitat de destinació.
                                     2. Una còpia del Document d’Activitats del Doctorat (DAD) actualitzat.
3. Cal presentar:
_ Learning Agreement
     _ Traineeship Agreement

Les bases de la CONVOCATÒRIA la podeu trobar al següent enllaç: