Vés al contingut (premeu Retorn)

Enquestes de satisfacció de titulats

Objectiu: L’objectiu d’aquesta enquesta és recollir informació sobre la satisfacció dels graduats i graduades, envers els estudis un cop finalitzats essent aquesta una visió global necessària per a la millora del programa formatiu. AQU Catalunya ha liderat l’elaboració d’un model d’enquesta comú a totes les universitats i que permetrà la comparabilitat entre elles

Col·lectiu a qui va adreçat: Estudiantat de Grau

Periodicitat: Anual

* Nota metodològica:
1. En les publicacions penjades al Portal de Dades s'han exclòs les titulacions que han rebut 2 o menys respostes, per tal de garantir la confidencialitat de les mateixes.
2. En cada pestanya de cada informe trobareu una sèrie de filtres amb els que podreu fer les seleccions que considereu per les variables que hi ha disponibles (Tipus Centre, Nom Centre i Nom Titulació). Cada filtre aplica a totes les pestanyes de l’informe a l’hora.

• Any acadèmic 2015-2016 Model d'enquesta

• Any acadèmic 2014-2015 Model d'enquesta