Vés al contingut (premeu Retorn)

Reunions informatives sobre programes de mobilitat als centres UPC

Consulta quan serà la reunió informativa del teu centre sobre els Programes de Mobilitat Internacional.
No te la perdis, assisteix-hi!....Allà s'expliquen molts detalls sobre la convocatòria de places per demanar un intercanvi a l'estranger (Erasmus o altres)!

Nota: Les reunions informatives per marxar d'intercanvi al curs que ve van tenir lloc fa uns mesos (al novembre-desembre o bé al febrer-març).
Consulta al teu centre si el termini de presentació de sol·licituds per marxar d'intercanvi ja està tancat.
Consulta també a la teva escola/facultat si potser hi haurà o no alguna convocatòria addicional, per demanar places que hagin quedat vacants (potser de cara a realitzar un intercanvi al segon quadrimestre del curs que ve).