Beques per estudiar un màster o un doctorat a la Beihang University (Xina) 2015-2016

La Beihang University ofereix a través del CSC (China Scholarship Council) dues beques per a estudiants de la UPC interessats a cursar un programa de màster o de doctorat en aquella universitat.

Aquestes beques cobriran:

-       La matrícula a la Beihang University.

-       Allotjament en la modalitat que determini aquella universitat

-       Despeses d’estada

-       Assegurança mèdica a Xina.

Els estudis s’iniciaran a principis de setembre de 2015 i tindran una durada de dos o tres cursos per als programes de màster i tres o quatre cursos en els programes de doctorat.

Podran prendre part en aquest programa de beques aquells estudiants que estiguin en disposició de començar un màster o doctorat a Xina el curs 2015-2016. Els estudiants no podran superar els 35 anys per a programes de màster i 40 anys per als de doctorat.

Documentació que es demana:

1. Omplir el formulari de sol·licitud del “Chinese Government Scholarship” (CSC).

2. Títol de llicenciatura, enginyeria o arquitectura. En el cas de no disposar-ne, encara, un escrit del centre que acrediti que l’estudiant està en disposició d’obtenir-lo al final del curs 2014-2015.

3. Expedient acadèmic original.

4. Per als candidats als programes de màster, un escrit de motivació que exposi les seves expectatives per al màster que sol·licita. Per als candidats de doctorat, un pla de recerca (màxim de 500 paraules).

5. Dos escrits de recomanació de dos professors o experts.

6. Fotocòpia de l’examen mèdic, d’acord amb aquest formulari.

7. Certificat de coneixement de llengua anglesa: TOEFL, IELTS o HSK (Chinese Proficiency Test).

Tots els documents s’hauran d’enviar en llengua anglesa o xinesa.

Els estudiants hauran de presentar les sol·licituds i la mateixa documentació que pugin a la plataforma de CSC a la Unitat de Mobilitat d'Estudiants, com a màxim el dimarts 17 de febrer de 2015. No es valoraran les sol·licituds presentades més enllà d'aquesta data.

Finalitzat el període de presentació de sol·licituds, el Gabinet de Relacions Internacionals i Empresa proposarà la relació de candidats a presentar a la Beihang University, atenent el criteri dels dos millors expedients acadèmics i d'acord amb la nota mitjana ponderada dels candidats.

Les sol·licituds prioritzades s'enviaran a la Beihang University a través de la Unitat de Mobilitat d'Estudiants del Gabinet de Relacions Internacionals i Empresa.

En l’enllaç Study at Beihang University en trobareu més informació

Contacte a la UPC: