Memòria Digital UPC. Un recorregut per la memòria visual de la Universitat

Memòria Digital UPC. El patrimoni fotogràfic de la UPC a un clic

Memòria Digital UPC és el nou portal que recull, difon i garanteix la preservació del patrimoni fotogràfic de la Universitat.
Més de 6.000 fotografies en 372 reportatges que mostren la vida acadèmica, social i cultural de la UPC.

Explora les Col·leccions!

El fons s'organitza en tres grans blocs:

• Vida UPC: fotos per tipus d’actes o activitats dins els grans àmbits funcionals de la Universitat.
  • Unitats acadèmiques i serveis: reportatges segons l’òrgan productor (Rectorat, centres docents, departaments i instituts, unitats d’administració i serveis, campus, Consell Social i entitats del grup UPC).
  • Exposicions virtuals

També pots buscar per activitat, autor del reportatge, data, persona o entitat, lloc i unitat a què pertany el reportatge.

Participa-hi!

Memòria Digital UPC està oberta a la col·laboració de tota la comunitat universitària.

• Ajuda'ns a millorar la descripció de les imatges, aportant informació sobre personalitats, entitats, espais o esdeveniments que apareixen als reportatges.
  • Fes-nos arribar imatges que consideris que siguin interessants per compartir amb la comunitat universitària.

Posa’t en contacte amb el Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius: info.biblioteques@upc.edu.

Agraïments

Per a les tasques relacionades amb l’elaboració de l’inventari i la digitalització del fons fotogràfic dipositat a l’Arxiu UPC, l’Oficina de Documentació i Arxius va obtenir una subvenció del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya destinada a l’elaboració i la millora d’instruments de descripció i la digitalització de fons del patrimoni documental de Catalunya custodiats en arxius d’entitats privades sense finalitat de lucre i universitats públiques.

Explora les col·leccions!