Subfons de les escoles, facultats i entitats vinculades a la UPC

On adreçar-se per consultar el fons d'una escola, facultat o entitat vinculada de la UPC:

A l'Arxiu General custodiem documentació de 1875 a 2009. Hi trobem tot tipus de documents: expedients d’estudiants, expedients de personal, actes de reunions, documents comptables, documentació acadèmica o de la Direcció del centre.

Per a documentació a partir de 2009, contacta amb l'ETSAB.

Pots trobar documentació pública en format digital de l'Escola a UPCommons.

A més, destaquen els fons personals i altres col·leccions patrimonials de les biblioteques, l'Arxiu Gràfic de l'ETSAB i la Càtedra Gaudí.

La documentació a l'Arxiu General abasta des de la creació de l’Escola d’Aparelladors el 1954 (tot i que l’escola no s’inaugura fins 1961), fins 1990 aproximadament. Majoritàriament es conserven expedients acadèmics. També hi ha documentació de la Direcció del centre i de gestió econòmica i d'obres, així com d'organització docent.

Per a documentació a partir de 1990, contacta amb l'EPSEB.

A UPCommons pots trobar part de la documentació pública de l'EPSEB.

A l'Arxiu General conservem documentació diversa, des de la creació de l'escola fins el 2005: expedients de personal, actes de reunions, documents comptables, documentació acadèmica.

Per a documentació a partir de 2005, contacta amb l'ETSECCPB.

A l'Arxiu General custodiem documentació de 1850 a 1989, majoritàriament expedients acadèmics d'estudiants, però també expedients de personal, actes de reunions, documents comptables i acadèmics.

Per a documentació a partir de 1990, contacta amb l'FNB.

A UPCommons pots trobar documentació pública en format digital de la Facultat i la col·lecció de cartes nàutiques realitzades pels estudiants.

A l'Arxiu General disposem d'expedients acadèmics i actes de notes de l'antiga Escola Universitària d’Òptica i Optometria de Terrassa (EUOOT) (1977-2011).

Per a la resta de documentació, contacta amb la FOOT.

Algunes memòries anuals de la FOOT es poden consultar a UPCommons.

Pots consultar la informació sobre els fons i col·leccions històrics de l'ETSEIB al web de la Càtedra Unesco de Tècnica i Cultura.

Per a la resta de documentació, contacta amb l'ETSEIB.

Algunes memòries anuals de l'ETSEIB es poden consultar a UPCommons.

La documentació de l'Escola de 1883 a 2005 es troba a l'Arxiu Comarcal del Garraf. Podeu fer una cerca a l'inventari en línia.

Per a la resta de documentació, contacta amb l'EPSEVG.

Pots consultar algunes memòries anuals de l'EPSEVG a UPCommons.

Contacta directament amb el centre docent o entitat del Grup UPC.

Per documentació digital, consulta UPCommons.

Per informació d'escoles anteriors a la UPC (enginyeria industrial, agricultura, etc.) recomanem consultar també l'arxiu de la Diputació de Barcelona i els arxius de la Generalitat.