Vés al contingut (premeu Retorn)

Notícies del lloc
I Jornada de Rànquings Universitaris a la UPC
El dia 8 de juny va tenir lloc la "I Jornada de Rànquings Universitaris a la UPC".
II Rànquing Universitat-Empresa (fundación everis)
La UPC es troba entre les millors universitats per estudiar els àmbits de Ciències i Enginyeria i Informàtica i TIC.
Resultats de l'estudi "Producción científica española en Ingeniería Aeroespacial: 2005-2014" (FECYT)
La UPC és la segona universitat estatal més productiva en producció científica en Enginyeria Aeroespacial
S'ha publicat l'edició 2016 de l'Observatori IUNE
L'Observatori IUNE analitza l'activitat investigadora del Sistema Universitari Estatal
S'ha publicat la segona edició de 2016 del Ranking Web of Universities
La UPC lidera l'àmbit estatal a la segona edició del Ranking Web of Universities 2016
S'ha publicat l'edició 2016 del Rànquing de Xangai
La UPC puja posicions a la classificació general de l'Academic Ranking of World Universities
S'ha publicat l'edició 2016 del QS World University Rankings
La UPC es posiciona al lloc 321 a nivell mundial a l'edició 2016 del QS World University Rankings
S'ha publicat l'edició 2016 de l'ARWU by Broad Subject Fields (Rànquing de Xangai)
La UPC puja posicions a Enginyeria, Tecnologia i Ciències de la Computació i es col·loca entre les 100 millors universitats del món en aquest camp.
S’ha publicat l’edició 2016 del THE World University Ranking (WUR) i del THE WUR by Subject
La UPC manté posicions a la classificació general i es classifica entre les 100 primeres en Ciències de la Computació.
S'ha publicat la primera edició del CWUR Rankings by Subject
La UPC es posiciona entre les 10 primeres universitats del món en tres categories científiques
S'ha publicat l'edició 2017 del Times Higher Education (THE) Young University Rankings
La UPC es manté entre les 150 millors universitats joves del món al THE Young University Rankings
S'ha publicat l'edició 2017 del Ranking CYD
La UPC destaca especialment a la dimensió d'Orientació Internacional
S'ha publicat l'edició 2017 de l'U-Ranking
La UPC manté el lideratge estatal en Innovació i Desenvolupament Tecnològic
S'ha publicat l'edició 2017/2018 del QS World University Rankings
La UPC puja posicions i es col·loca al lloc 275 a nivell mundial
S'ha publicat l'edició 2017 del ShanghaiRanking’s Global Ranking of Academic Subjects
La UPC es classifica en divuit disciplines del ShanghaiRanking’s Global Ranking of Academic Subjects, 2017
S'ha publicat l'edició 2017/2018 del QS Top 50 under 50
La UPC puja posicions al QS Top 50 under 50 i es col·loca al lloc 25.
S'ha publicat la segona edició de 2017 del Ranking Web of Repositories
UPCommons es posiciona al lloc 31 a nivell mundial, al 12 europeu i és la 1a. estatal en la classificació general de la segona edició del Ranking Web of Repositories 2017
S'ha publicat l'edició 2017 del Scimago Institutions Rankings
L'objectiu d'aquest rànquing és reflectir les característiques científiques, econòmiques i socials de les institucions de recerca de tot el món.
S'ha publicat l'edició 2017 del Rànquing de Xangai
La UPC es classifica al rang 601-700 de l'Academic Ranking of World Universities
S’ha publicat l’edició 2017 del THE World University Ranking (WUR) i del THE WUR by Subject
La UPC manté posicions a la classificació general i es classifica entre les 300 primeres universitats en Arts i Humanitats.
S'ha publicat l'edició 2017 del Rànquing de Taiwan (NTU Ranking)
La UPC es posiciona entre les 100 millors universitats del món en quatre disciplines.
S'ha publicat l'edició 2017 de l’SCImago Institutions Rankings Iberoamericà
La UPC es troba entre les 20 millors a nivell Iberoamericà.
S'ha publicat l'edició 2018 del Best Global Universities Rankings (US News)
La UPC es posiciona entre les 100 millors universitats del món en Enginyeria i en Ciències de la Computació.
S’ha publicat l’edició 2017 de l’University Ranking of Academic Performance (URAP)
La UPC es col·loca entre les 400 millors universitats de tot el món.
Es publica la darrera edició del Top 100 International Animation School Rankings.
La Universitat Politècnica de Catalunya es situa entre les 100 millors escoles del món en animació.
S’ha publicat la 1ª edició del 2018 del Ranking Web of Universities
La UPC escala posicions i es col·loca al lloc 280 a nivell mundial
S’ha defensat el TFM: Informational Analysis of International University Rankings.
En el marc del Master in Innovation and Research in Informatics, impartit per la UPC, Marc Gallofré ha defensat un TFM centrat en els rànquings universitaris.
S'ha publicat l'edició 2018 del QS World University Rankings by Subject
La UPC es col·loca entre les 22 millors del món en Arquitectura i entre les 34 millors en Enginyeria Civil i Estructural.
La UPC al Europe’s Most Innovative Universities, 2018, de Reuters
La UPC es col·loca al lloc 87 a la tercera edició del Europe’s Most Innovative Universities de Thomson Reuters
S'ha publicat l'edició 2018/2019 del rànquing El Mundo - 50 carreras
La UPC lidera la llista estatal en Enginyeria Civil i en Enginyeria de Tecnologies de Telecomunicació