Terminis i resolució de les sol·licituds de places d'intercanvi

Les escoles estableixen els seus calendaris per a la presentació de sol·licituds, segons la tipologia de places i les destinacions oferides. Si estàs interessat/da a obtenir una plaça d’intercanvi, cal assistir a la reunió informativa del teu centre i estar atent(a) als terminis establerts.

L’adjudicació de places s’efectuarà d’acord amb els criteris de cada centre. El coordinador o el responsable de l’àrea de relacions internacionals informarà als estudiants de les destinacions i  assignacions sol·licitades.

Cada centre donarà a conèixer la resolució final de la seva convocatòria de places.

Per a informació sobre ajuts i beques, es recomana anar consultant la informació actualitzada que s’anirà publicant a la web del Servei de Gestió Acadèmica, i la informació puntual a través de l'àrea de relacions internacionals del teu centre.