Convocatòria de places "UPC-Xina" 2013-2014 de mobilitat acadèmica per a estudiants de la UPC de Grau, de 2n cicle i de màster oficial

Es fa pública la convocatòria de places del programa  "UPC-Xina" de mobilitat acadèmica per a estudiants de la UPC de grau, de 2n cicle i de màster oficial del curs 2013-2014.

En podran prendre part els estudiants dels centres que es detallen en la convocatòria ique compleixin els requisits següents:

1. Cursar estudis de Grau, de 2n cicle o de màster universitari durant el 2012-2013.
2. Estar en disposició d'elaborar durant el 2013-2014 el Treball/Projecte Final de Grau o Treball/Projecte Final de Màster a Xina.
3. Tenir la nacionalitat d'un dels països de la Unió Europea o bé la residència legal a l'Estat Espanyol.

Queden fora de l'àmbit d'aquesta convocatòria els estudiants de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona que optin a les places específiques de doble titulació, d'acord amb el conveni signat entre el centre esmentat i la Tongji University.

Els estudiants presentaran la documentació que detalla la convocatòria a la Sotsdirecció de Relacions Internacionals del seu centre, en el termini que indiqui cada escola o facultat.

Una vegada tancat el període de presentació de sol·licituds que estableixi cada escola, els centres enviaran la documentació completa de cadascun dels candidats a l'Oficina de Mobilitat Internacional de la UPC, com a màxim el 23 d'abril de 2013.

En els següents enllaços trobareu la convocatòria i el formulari de sol·licitud.