Convocatòria del Programa Nacional de Beques de la República Eslovaca

Per a la mobilitat d'estudiants estrangers, estudiants de Doctorat, professors universitaris i investigadors, durant la seva estada en universitats i centres de recerca eslovacs. Finançat pel Ministerio de Educación, Ciencia, Investigación y Deporte.

El termini per a la presentació de sol·licituds és el 31 d'octubre de 2011 fins a les 16:00 (hora d'Europa Central), per a estades durant el semestre d'estiu del curs acadèmic 2011/2012.

La sol·licitud es pot realitzar completant el formulari de sol·licitud on-line que està disponible al web:
www.scholarships.sk

En aquest enllaç trobareu les bases de la convocatòria amb el detall del procediment de selecció, així com la documentació que s'haurà de presentar al formalitzar la sol·licitud.

Més informació: nsp-foreign@saia.sk