Erasmus Boarding Pass: iniciativa d'Universia i Iberia, per a estudiants Erasmus.

En aquesta pàgina us presentem el projecte ERASMUS BOARDING PASS. És una iniciativa d’ Iberia i Universia, dirigida exclusivament a estudiants Erasmus.

Aquest públic específic pot entrar i registrar-se al portal:  http://erasmus.iberiajoven.com/

per tal d'accedir a una doble oferta diferenciada:

• Formació i feina: pràctiques i beques internacionals;
  • Avantatges per volar amb Iberia a qualsevol destinació Erasmus (bitllets més econòmics, possibilitat de modificar dates gratuïtament i portar dues maletes).

Preguntes més freqüents:

• El projecte només està adreçat a Erasmus?
    El projecte està adreçat a qualsevol estudiant i a joves que realitzin pràctiques professionals, principalment a Europa. El projecte es diu Erasmus (perquè la majoria gaudeix d’aquest programa), però abasta qualsevol altre tipus de programa similar d’intercanvi.

• Només està adreçat a estudiants espanyols?
    No. El projecte va dirigit tant als espanyols que van a l’estranger a gaudir del seu programa Erasmus (“outgoings”), com als estudiants internacionals d'intercanvi Erasmus que venen a aquesta universitat per estudiar un any (“incomings”).
  • Només Europa?
    La realitat és que el projecte està centrat a Europa; tant els continguts, com els vols a preus econòmics que ofereix Iberia, són per Europa. Però per exemple, si un estudiant llatinoamericà que ve a Espanya a estudiar es vol registrar (per poder beneficiar dels vols més econòmics a Europa), també seria vàlid i se l’acceptaria com a membre del portal.
  • Hi ha límit d’edat?
    No, mentre estiguis estudiant o realitzant pràctiques, no hi ha limitació d’edat per formar part del col·lectiu.
  • Documentació requerida durant el registre:
    Es requereix el LEARNING AGREEMENT o el TRAINING AGREEMENT, però són flexibles.
    És a dir, si l’estudiant no té cap d’aquests documents però si té, per exemple, una carta signada per la seva universitat, la carta de benvinguda de la universitat de destinació, una proposta de contracte per part d’una empresa o qualsevol document d’un altre tipus de beca (són només alguns exemples), igualment l’acceptarien. El personal de l’equip Erasmus Boarding Pass valora la sol·licitud on-line amb la documentació aportada, i decideix si l'estudiant universitari entra o no en el perfil.
  • Oferta d’Iberia:
    Vols més econòmics cap a les principals capitals europees; amb possibilitat de portar dues maletes i canviar la data de tornada de manera gratuïta. Per poder gaudir d’aquests avantatges, és necessari ESTAR REGISTRAT PRÈVIAMENT AL PORTAL de Erasmus Boarding Pass.

A dia d’avui, ja tenen una comunitat de més de 6.000 Erasmus.

Enllaç del portal : http://erasmus.iberiajoven.com/

E-mail de contacte, per a qualsevol dubte/consulta: erasmusiberiajoven@universia.es