Vés al contingut (premeu Retorn)

Notícies del lloc
Defensa del projecte de tesi doctoral de Marta Casadesús Fusté
Lectura de tesi doctoral de Maria Cot Valle
El Prof. F.J. Carrión presenta un treball a la 17th World Textile Conference AUTEX 2017.
El professor F.J. Carrión imparteix docència en la Technical Universty of Liberec (Czech Republic)
Participació del Prof. Carrión a la reunió del 33ª Comité AEC Industries de la Moda.
Propera lectura de tesi doctoral a càrrec de Maria Salud Erencia
José Antonio Tornero defensa la seva tesi doctoral a l'INTEXTER
El títol de la tesi és: Design, study and optimisation of a pneumatic spinning nozzle through finite element modelling and experimental analysis
S’inicia una nova acció de capacitació especialitzada adreçada a joves que es volen especialitzar en el sector tèxtil
Aquesta acció està emmarcada en el projecte ACTE “Teixint idees i xarxes” i vol millorar l’ocupabilitat dels alumnes, a més la transferència de tecnologia i la competitivitat de les empreses catalanes
Invitació per participar en el projecte europeu TECLO
Participació del Prof. Carrión a la reunió del projecte TECLO
El cànem, substitut del cotó convencional?
Representants d'institucions del sector de tractament d'aigües, de països de la regió sud de la Mediterrània, visitaran l'INTEXTER
Investigadors de Sant Joan de Déu i de l'INTEXTER desenvolupen un teixit de nanofibres per al tractament local del càncer
Amb aquest teixit, que es pot impregnar de fàrmacs antitumorals, els cirurgians poden recobrir la zona on han extirpat el tumor per tal d’eliminar les restes tumorals que puguin haver quedat. L’eficàcia del tractament ja s’ha provat en animals i, properament, es volen iniciar els assajos en pacients.
El prof. Dr. F.J. Carrión-Fité participa en el XXIV IFATCC INTERNATIONAL CONGRESS 2016
Jaume Bori defensa la seva tesi doctoral
Títol: ECOTOXICOLOGICAL BIOASSAYS AS COMPLEMENTARY TOOLS FOR THE RISK ASSESSMENT OF CONTAMINATED SOILS.
El Prof. F.J. Carrión presenta un treball a la 16th World Textile Conference AUTEX 2016.
El Prof. F.J. Carrión Fité ha impartit un curs del Màster E-TEAM en la Piraeus University of Applied Sciences d'Atenes
L'Innotex Center/INTEXTER coordina un projecte que permetrà a les pimes europees preveure les tendències de moda
Participació del Prof. Carrión en la reunió del projecte TECLO
Jornada amb empreses a La Garrotxa
Valentina Buscio Olivera llegeix la seva tesi doctoral
Tratamiento y reutilización de efluentes de la industria textil mediante técnicas de membranas
L’INTEXTER va participar a la “ 2nd International Conference on Desalination using Membrane Technology”
Reunió del projecte TECLO a la UPC
El Prof. Dr. Francesc Xavier Carrión participa en el 15th AUTEX World Textile Conference 2015
INNOTEX CENTER al programa Els Matins de TV3
Tornero, promotor de Recerca del INTEXTER i d'INNOTEX CENTER, parla de la recerca de teixits intel·ligents per fer esport
Participació del INTEXTER a “Conference on Digital Integration and Efficiency in Textile and Clothing Value Chains across the Euro-Mediterranean Area"
M.Carmen Gutiérrez, coordinadora del projecte ECUVal, va presentar l’estat actual d’aquest projecte amb la ponència “Electrochemical techniques (EC) combined with UV irradiation for the treatment and reuse of textile dyeing wastewaters: Industrial marketing” dins de la sessió “Textile and water management”.
El Professor F.J. Carrión és el coordinador de la UPC en el projecte europeu TECLO
El professor Francesc Xavier, director tècnic del Laboratori de Tensioactius i Detergència del INTEXTER, i el professor Josep Maria Canal, del Departament d'Enginyeria Tèxtil i Paperera són responsables a la UPC del projecte europeu TECLO
Butlletí de notícies CIT UPC nº 36 Abril 2015
F.J. Carrión presenta una comunicació a les 45 Jornades del CED
La comunicació presentada "Influencia del tratamiento superficial del algodón en su lavado", forma part del projecte MAT-2013-45609-R, finançat pel Ministerio de Economía y Competitividad.
Ha tenido lugar el Congreso Internacional Textil en Terrassa
El objetivo del Congreso, con el lema "Tejiendo el futuro con el hilo de la innovación", era crear un espacio de encuentro a nivel internacional del sector textil, tanto el tradicional como el técnico, potenciando Terrassa y en general toda Cataluña como territorio referente del sector, que cuenta aún con un importante tejido industrial y diversos organismos de apoyo a la I+D+i, que contribuyen a fomentar su competitividad.