Principis de la normativa visual corporativa

En aquest apartat s'explica quins són els elements d'identitat visual corporativa bàsics resultants de la incorporació de  BarcelonaTech tant a la marca principal de la Universitat com a les marques de les unitats.
Cal remarcar que el descriptor BarcelonaTech no es pot aplicar d'altra forma que no sigui la que contempla aquesta normativa.

• Marca principal: Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech desplega

UPC-positiu-p3005.png
    La marca és el conjunt del símbol + el logotip i és la forma bàsica de comunicació.

El símbol és l’imagotip, és el símbol visual gràfic. En el cas de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech, consta d’un cercle i nou cercles petits en el seu interior i l’abreviació amb la tipografia UPC.

El logotip, les paraules “Universitat Politècnica de Catalunya" i "BarcelonaTech” han estat dissenyades exclusivament per a la identitat visual d’aquest organisme i està jerarquitzada per destacar, diferenciar i facilitar-ne la lectura a la vegada que es crea una forma compacta. La tipografia utilitzada en “UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE CATALUNYA” és l’Helvètica Neue Bold: per a “BARCELONATECH”, Helvètica Neue Regular (BARCELONA) i l’Helvètica Neue Bold (TECH). El logotip mai no ha de ser modificat o reemplaçat per tipografies de característiques similars. En els casos en què no es disposi de la família tipogràfica Helvètica per redactar documents, presentacions, etc., es recomana utilitzar la família tipogràfica Arial.

El color corporatiu de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech és el blau PANTONE 3005.

• Tipografia corporativa

Per mantenir la unitat gràfica de tot el Manual es recomana utilitzar només la família tipogràfica Helvètica en les variants que aquí es detallen.

En els casos que no es disposi de la família tipogràfica Helvètica per redactar documents, presentacions, etc., es recomana utilitzar la família tipogràfica Arial.

Helvètica Neue Roman
    helvneueroman
    Helvètica Neue Bold
    helvneuebold