Marca principal

UPC-positiu-p3005.png
La marca és el conjunt del símbol + el logotip i és la forma bàsica de comunicació.

El símbol és l’imagotip, és el símbol visual gràfic. En el cas de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech, consta d’un cercle i nou cercles petits en el seu interior i l’abreviació amb la tipografia UPC.

El logotip, les paraules “Universitat Politècnica de Catalunya" i  "BarcelonaTech” han estat dissenyades exclusivament per a la identitat visual d’aquest organisme i està jerarquitzada per destacar, diferenciar i facilitar-ne la lectura a la vegada que es crea una forma compacta. La tipografia utilitzada en “UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE CATALUNYA” és l’Helvètica Neue Bold: per a “BARCELONATECH”, Helvètica Neue Regular (BARCELONA) i l’Helvètica Neue Bold (TECH). El logotip mai no ha de ser modificat o reemplaçat per tipografies de característiques similars. En els casos en què no es disposi de la família tipogràfica Helvètica per redactar documents, presentacions, etc., es recomana utilitzar la família tipogràfica Arial.

El color corporatiu de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech és el blau PANTONE 3005.

Descàrrega d'arxius gràfics de la marca principal.