Normes d'ús de les xarxes socials de la UPC

Els perfils oficials de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) a les xarxes socials són:

1. @la_UPC
    2. @UPCdivulga
    3. @UPC_Arts

1. @la_upc
    2. @upc_arts

1. Pàgina @universitatUPC
    2. Grup Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)

1. UPC
    2. looopers, youtubers by UPC

Telegram: @UPCuniversitat

Les xarxes socials de la UPC:

• Són espais per informar sobre l'activitat docent, de recerca i institucional de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) i altra informació que es consideri d'interès per a la comunitat UPC.
  • S'adrecen a tota la comunitat UPC i a altres persones, entitats i organitzacions vinculades a l'activitat que es desenvolupa a la Universitat o que hi estan interessades.
  • Són, a més, eines de comunicació i interacció entre la institució i les persones interessades en la Universitat i la seva activitat.
  • Com a eines socials, atenen demandes d'informació relacionades amb l'activitat organitzada per la Universitat o que tenen lloc als diferents centres docents i campus.

Els diferents perfils estan gestionats pel Servei de Comunicació de la UPC.

Normes d'ús de les xarxes socials de la UPC

• Respecteu les opinions, la privacitat dels altres usuaris i usuàries i fomenteu un diàleg educat, respectuós i constructiu.
  • Eviteu utilitzar les xarxes de la UPC amb objectius comercials o publicitaris, massius o que no s'adaptin als interessos de l'audiència.
  • No publiqueu continguts que atemptin contra la seguretat de les persones, incloent-hi comentaris que es consideri que puguin degenerar en un risc per a aquesta seguretat.
  • No compartiu missatges que atemptin contra la dignitat o els drets de les persones, que fomentin l'odi o la violència, o que siguin discriminatoris per qualsevol motiu.
  • Els missatges amb desqualificacions personals o comentaris difamatoris o infundats que afectin la imatge pública de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) seran eliminats.
  • No envieu continguts amb copyright sense permís dels propietaris.

El Servei de Comunicació de la UPC es reserva el dret d'eliminar els comentaris o publicacions que no compleixin les normes anteriors, en el cas de Facebook i YouTube, o de denunciar-los a la xarxa social corresponent. En aquest sentit, els administradors de les xarxes s'adreçaran a la persona o perfil que ha incomplert les normes per notificar-li-ho i justificar-ne els motius. L'incompliment reiterat de les normes descrites podrà suposar l'expulsió del grup de la UPC a Facebook i/o la denúncia del perfil a la xarxa social corresponent.

Sobre el tractament de les dades personals en el canal Telegram

• Quan us subscriviu al canal @UPCuniversitat a Telegram, la UPC tindrà accés a certes dades personals d'identificació que heu comunicat a Telegram (ex: Biografia, Fotografia del perfil, Nom d'usuari).
  • La finalitat del tractament de les vostres dades personals és la de difondre notícies, continguts i informacions d'interès per a l'estudiantat de la Universitat mitjançant aquest canal, preservant sempre la intimitat dels subscriptors.
  • A diferència d'altres serveis de missatgeria instantània, l'aplicació de missatgeria instantània Telegram permet crear canals de notícies unidireccionals per a un nombre il·limitat de persones preservant sempre la identitat de subscriptor. És important especificar que la funcionalitat que s'està fent servir amb Telegram per a l'enviament d'informació és la de "canal" i no la de "grup". La teva identitat és molt més anònima en Telegram que en WhatsApp, on qualsevol pot veure els números de telèfon dels membres d'un grup. Saber qui és membre d'un canal de Telegram resulta absolutament impossible fins i tot per als seus propis integrants.
  • El canal @UPCuniversitat a Telegram està configurat com unidireccional, i només els administradors del canal poden crear continguts.
  • La UPC, com a administradora d'aquest canal de Telegram, pot veure tots els usuaris units al canal, i només pot tenir accés als números de telèfon mòbil dels subscriptors del canal que tinguin configurat en els ajustos de privacitat que tothom pot veure el seu número.
  • Com a usuari pots donar-te de baixa quan vulguis d'aquest canal de Telegram a través de la mateixa aplicació de Telegram.

D'acord amb la legislació en matèria de protecció de dades, us informem que el Responsable d'aquest tractament és la Universitat Politècnica de Catalunya, Servei de Comunicació, Campus Diagonal Nord, Edifici VX (Vèrtex). Plaça Eusebi Güell, 6 08034 Barcelona. Podeu contactar trucant al 93 401 61 43 (de dilluns a divendres de 9 a 14 h) o per correu electrònic a . Més informació: https://rat.upc.edu/ca/registre-de-tractaments-de-dades-personals/F03.13

L'acció de subscriure's al canal '@UPCuniversitat' a Telegram implicarà el vostre consentiment explícit per al tractament de les vostres dades personals per a la finalitat descrita anteriorment. Teniu dret a sol·licitar l'accés, la rectificació o supressió de les vostres dades personals, la limitació del tractament, oposar-vos al tractament, o sol·licitar la portabilitat de les dades, en el següent enllaç https://www.upc.edu/normatives/ca/proteccio-de-dades/normativa-europea-de-proteccio-de-dades/drets