Conference "Rankings and the Visibility of Quality Outcomes in the European Higher Education Area"

Després d'una prova pilot, aquesta conferència va ser el marc en el que es va fer públic que el projecte U-Mulitrank era l'aposta política de la Unió Europea a favor d'un rànquing universitari que caracteritzés multidimensionalment les institucions, permetent l'expressió de cadascuna com a "projecte singular" fruit de la seva pròpia projecció estratègica, i més enllà de la idea implícita en altres tipologies de rànquings de que només hi pot haver un únic model d'universitat excel·lent, el basat en la recerca.

• Dies: 30 i 31 de gener de 2013
  • Lloc: Dublin Castle. Dublin
  • Organitzat per: Higher Education Authority, European Commission, Irish Presidency of the Council of the European Union.