Seminari "Rankings y Sistemas de información universitaria en España: estado de la cuestión y mejoras posibles"

Amb l'objectiu d'analitzar i debatre sobre els sistemes d'informació universitària a l'estat, aquest Seminari es va organitzar en tres sessions. La primera es va dedicar a avaluar els avenços i limitacions de la informació universitària disponible i les propostes de millora previstes. A la segona es va explicar i debatre la situació de les universitats estatals als rànquings, així com el valor i utilitat percebuda dels rànquings. Per acabar, durant la tercera sessió es van presentar i debatre diferents vies per mesurar l'empleabilitat dels egressats.

• Dia: 22 de setembre de 2015
  • Lloc: Fundación Universidad-Empresa, Adeit. València
  • Organitzat per: IVIE, Instituto Valenciano de Investigaciones Económicas i la Fundación BBVA.

Pot consultar-se el programa de l'activitat, així com les ponències presentades, seguint aquest enllaç