XII Foro Internacional sobre la Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior (FECIES)

Aquest Fòrum, de periodicitat anual, vol cobrir un ampli espectre d'objectius vinculats a l'Ensenyament Superior, com ara conèixer la planificació de les universitats per a potenciar la recerca, la qualitat i la convergència europea, o conèixer les diferents eines per a avaluar la qualitat de la recerca científica.

• Dies: 9,10 i 11 de juliol de 2015
  • Lloc: Universidad de Sevilla,  Sevilla
  • Organitzat per: Asociación Española de Psicología Conductual (AEPC), Universidad de Granada, Universidad de Sevilla

A la XII edició d'aquest Fòrum, l'aleshores vicerector de Política Universitària de la UPC, Antoni Ras, va presentar una ponència titulada "Los Rankings Universitarios y las dificultades de las Universidades no generalistas para posicionarse adecuadamente en ellos", de la que se'n pot consultar el resum seguint aquest enllaç (pp. 51-57).